Regulamin sklepu

Regulamin określa prawa i obowiązki Klientów jak również prawa i obowiązki
Sprzedawcy jako podmiotu zarządzającego i prowadzącego Sklep Akademia
Zdrowie-jesz dostępnego na domenie www.zdrowie-jesz.pl

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Definicje

a. Sprzedawca : Akademia Zdrowie-Jesz Sp. z o.o. , właściciel domeny
zdrowie-jesz.pl.

b. Sklep: serwis internetowy www.zdrowie-jesz.pl, na którym prowadzona jest
sprzedaż.

c. Klient – osoba dokonująca zakupu produktu, tj. osoba fizyczna posiadająca
pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka
organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

d. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje zakupu do celów, które nie są
bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową.

e. Produkt elektroniczny – treść cyfrowa bez nośnika, którą Klient otrzymuje w
ramach zakupu, a która przybiera postać pliku elektronicznego; format pliku
zależny jest od zawartości materiału (np. e-book, inne materiały w formie pdf,
audio/video).

f. Usługa – usługi świadczone przez Sprzedawcę, które mogą być przedmiotem
zamówienia takie jak np. konsultacja dietetyczna.

g. Produkt – produkty i usługi oferowane przez Sprzedawcę.

2. Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest
akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Akceptacja niniejszego
Regulaminu przez Klienta oznacza wyrażenie zgody na wszystkie
postanowienia i potwierdzenie, że Klient je zrozumiał i zobowiązuje się ich
przestrzegać. 

3. Sprzedawca jest odpowiedzialny za zgodność świadczenia z umową. 

4. Klient jest zobowiązany do przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz
praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych,
wzorów użytkowych i przemysłowych.

5. W razie wątpliwości przesłanie przez Klienta Zamówienia poczytuje się za
złożenie oferty w rozumieniu art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, której treść
uzupełniają postanowienia Regulaminu, a Umowa zostaje zawarta z chwilą
doręczenia Klientowi oświadczenia Sprzedawcy o przyjęciu Zamówienia. 

6. W przypadku rozbieżności między treścią Regulaminu a opisem produktu, w
szczególności w zakresie terminu realizacji, wiążący jest opis produktu.

7. Informacje zawarte na stronie internetowej Sprzedawcy nie stanowią oferty
Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie
Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży w sposób opisany w
niniejszym Regulaminie.

8. W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o
charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem,
dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.

II. WARUNKI TECHNICZNE KORZYSTANIA ZE SKLEPU

1. W celu złożenia zamówienia, konieczne jest posiadanie przez Klienta
aktywnego konta poczty elektronicznej.

2. Aby uzyskać dostęp do zakupionych produktów i usług, konieczne jest
posiadanie przez Użytkownika urządzenia z aktualną przeglądarką
internetową wspieraną przez producenta z dostępem do Internetu oraz
konieczne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.

3. W przypadku zakupu konsultacji on-line, konieczne może być posiadanie
dostępu do aplikacji umożliwiającej nawiązywanie połączenia audio/video na
odległość (np. Skype/Zoom).

4. Produkty elektroniczne są tworzone i zapisywane w konkretnym formacie, w
zależności od jego funkcji. W związku z tym Kupujący powinien posiadać
programy, które obsługują formaty plików odpowiadające konkretnym
produktom. Przykłady używanych formatów: PDF*, doc*, mp3*, mp4*, ZIP*.
Format produktu każdorazowo jest podany przy opisie produktu.

III. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1. W celu złożenia zamówienia w Sklepie należy:

a. wybrać produkt/usługę, który chce się kupić,

b. następnie przejść dalej przez cały proces zakupowy zgodnie z podanymi
instrukcjami,

c. uzupełnić formularz zamówienia,

d. potwierdzić zapoznanie się i akceptację Regulaminu i dokonać płatności za
zakupione produkty poprzez wybraną formę płatności elektronicznej.

2. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą przesłania Klientowi
potwierdzenia zakupu przez Sprzedawcę.

3. Sprzedawca po otrzymaniu płatności prześle Klientowi potwierdzenie przyjęcia
zamówienia do realizacji na adres e-mail wskazany w formularzu zamówienia.
Otrzymanie płatności oznacza zaksięgowanie wpłaty na koncie Sprzedawcy
bądź uznanie płatności przez pośrednika płatności.

4. W Sklepie można dokonać płatności za Produkt za pomocą:

a. przelewu elektronicznego (szybkich przelewów) za pośrednictwem
platformy PayU (payu.pl)

b. karty płatniczej za pośrednictwem platformy PayU (payu.pl),

c. przelewu tradycyjnego na konto mBank 75 1140 2091 0000 3533 6400
1001. W tytule przelewu należy wskazać imię i nazwisko Klienta i nazwę
produktu.

9. Płatności należy dokonać niezwłocznie po złożeniu zamówienia. W przypadku
konsultacji lub innych usług, płatność należy dokonać nie później niż na 24
godzin przez zaplanowanym terminem konsultacji.

III. PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE

1. Przy zakupie produktu elektronicznego, dostęp do produktu zostanie
przesłany Klientowi na podany przez niego adres e-mail niezwłocznie,
jednak nie później niż w ciągu 48 godzin od chwili dokonania skutecznej
płatności.

2. Indywidualne konsultacje:

a. Zakup usługi indywidualnych konsultacji zostaną przeprowadzone po
wcześniejszym zarezerwowaniu terminu przez Klienta poprzez stronę
www.zdrowie-jesz.pl, e-mail lub telefonicznie.

b. Istnieje możliwość jednokrotnej zmiany terminu konsultacji. Warunkiem
zmiany jest odwołanie konsultacji najpóźniej na 24 godzin przed
planowanym terminem. Po tym czasie nie ma możliwości zmiany
terminu. Po upływie tego czasu usługa zostanie uznana za wykonaną i
płatności nie są zwracane.

c. Odwołanie konsultacji powinno nastąpić na podany adres e-mail
dietetyk@zdrowie-jesz.pl, poprzez formularz kontaktowy, lub telefon.

d. W przypadku odwołania wizyty przez Sprzedawcę z powodów
losowych, oferuje inny dogodny termin konsultacji, lub zwracamy
pieniądze.

3. W przypadku zakupu usług takich jak m.in. konsultacje i indywidualny
jadłospis, do należytej realizacji usługi konieczne będzie przeprowadzenie
wywiadu żywieniowego oraz przekazanie przez Klienta informacji dot.
zdrowia, nawyków żywieniowych itp. wraz ze zgodą na przetwarzanie
przez Sprzedawcę danych wrażliwych (m.in. dot. zdrowia).

4. Formularze niezbędne do przeprowadzenia wywiadu, o którym mowa
powyżej zostaną wysłane do Klienta na podany przez niego w zamówieniu
adres e-mail po przyjęciu zamówienia przez Sprzedawcę.

5. Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych znajduje się w
Polityce prywatności.

6. W przypadku zakupu indywidualnego jadłospisu, czas realizacji
zamówienia wynosi do 7 dni roboczych od dnia dostarczenia wszelkich
informacji niezbędnych do przygotowania jadłospisu.

IV. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia
umowy/dostarczenia produktu. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia
od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o tym wysyłając np.
e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie.

2. Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:

a. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed
rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez
Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b. o dostarczanie produktów elektronicznych (np. e-booków, dokumentów
PDF), jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od
umowy;

c. przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, przygotowane
według potrzeb.

3. Akceptując regulamin Klient oświadcza, że zgadza się na rozpoczęcie
spełniania świadczenia przez Sprzedawcę polegającego na udostępnieniu
produktów elektronicznych przed upływem okresu do odstąpienia od
umowy, co tym samym skutkuje utratą prawa do odstąpienia od umowy
zgodnie z wcześniejszą informacją.

4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi
wszystkie otrzymane płatności niezwłocznie, a w każdym przypadku nie
później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o decyzji o
odstąpieniu od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu
takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w
pierwotnej transakcji.

V. REKLAMACJA

1. Sprzedawca dba o to by dostarczać wysokiej jakości produkty.

2. Klient może składać reklamacje dotyczące zakupionych produktów.

3. Reklamacja powinna zostać wysłana na adres Sprzedawcy wskazany w
Regulaminie.

4. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta,
przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku
otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej
uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.

5. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni (w przypadku
Konsumentów) rozpatruje reklamacje, chyba, że przepisy szczególne
stanowią inaczej. Odpowiedź przesłana zostanie na adres e-mail Klienta lub w
inny sposób przez niego wskazany.

6. Do odpowiedzialności za jakość produktów mają zastosowanie przepisy
Kodeksu cywilnego dot. rękojmi lub odpowiednie dla Konsumenta przepisy
europejskie.

VI. POLUBOWNE ROZSTRZYGANIE SPORÓW

1. Konsument ma możliwość polubownego rozpatrywania sporów i
rozpatrywania reklamacji, w tym m.in. skorzystać z platformy ODR. Platforma
służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami
http://ec.europa.eu/consumers/odr

2. W przypadku Klientów zamieszkałych na terytorium Polski istnieje możliwość
zwrócenia się także do:

a. stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie
sporu wynikłego z zawartej umowy,

b. wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
między Użytkownikiem a Sprzedawcą,

c. powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji
społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów i
uzyskać pomoc w sprawie umowy lub ma prawo.

3. W przypadku innych Klientów, mają oni możliwość korzystania z
pozasądowego rozpatrywania sporów i rozpatrywania reklamacji w sposób
właściwy ze względu na miejsce zamieszkania.

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W przypadku gdy Klient jest spoza Polski, powinien poinformować
Sprzedawcę wskazując informację o swoim miejscu zamieszkania/siedzibie,
żeby możliwe było rozliczenie podatku zgodnie z obowiązującymi go
przepisami.

2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Do umów
zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu, stosuje się wersję
Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia przez Klient Umowy.

3. Do spraw nieuregulowanych stosuje się m.in. Kodeks cywilny, ustawę – Prawa
konsumenta, ustawę o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub inne
odpowiednie dla Konsumenta przepisy europejskie.

4. Zasady dot. ochrony danych osobowych uregulowane są w Polityce
prywatności.

Kalkulator kalorii

Oblicz dzienne zapotrzebowanie (kcal)

Daily Calorie Intake Calculator

Wynik

kcal/dzień

STRONA KORZYSTA Z PLIKÓW COOKIES zgodnie z naszą Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w swojej przeglądarce.